Истински книжен дракон ли си?


Резултат с изображение за book dragon


1.    Получаваш покана за партито на най-популярния ти съученик/съученичка. Говори се, че ще се състои в наето имение и ще има 40 вида ядене, 3-метрова торта, дори шоколадов фонтан. Какво ще направиш?
а)Изобщо не ми дреме за тъпото парти! Ще си остана вкъщи в компанията на непрочетената купчина книги до леглото ми.
б) Хмм… Никога не съм ходил/а на такова парти, така че защо да не опитам? Но за всеки случай ще си взема книгата или киндъла.
в) Ако и приятелите ми – зубъри дойдат.
г) Да. Кой знае, мога да срещна първата си любов точно като в книгите!
д) О, да.
е) ЙЕЕЕЕЕЙ!!!! Това е събитието на живота ми!

2.    По колко страници горе-долу четеш на ден (ако книгата е интересна)?
а) Ами… от 300 нагоре, при всички положения.
(аз: WHAT?! Ти: Какво, това много ли е?)
б) Зависи. Когато цял ден съм вкъщи и книгата е интересна – към 300. Иначе към 150, предполагам.
в) Средно 100-150, ако не броим нощите. Хей, трябва да обновявам книжния си блог!
г) 20-100-200-300 – зависи. Имам навика да захвърлям скучните книги.
д)Някои дни изобщо не чета, други – около 40 страници. Рекордът ми е 100.
е) Не чета.

3.    Когато умре любимият ти герой…
а) Плача като луд/а, хвърлям книгата и изпадам в депресия.
б) Доста дълго съм потиснат/а. Но после ми минава.
в) Оплаквам се на приятелите си във всички социални мрежи.
г) НЕЕЕ!!! ГАДЖЕТО МИ УМРЯ!!!
д) За 2 минути съм малко тъжен/а.
е) Ъъъ… това е просто герой.

4.    Четеш ли нощем?
а) Всяка. Божа. Нощ. Очите ми са зачервени и нося очила, ама не ми пука.
б) Често. Но не по цяла нощ.
в) Да! Цял ден бях зает/а в книжните среди, така че трябва да наваксам!
г) Не знам… 50/50 шанс.
д) Не, защо? Дните са достатъчни.
е) WHAT? Правилно ли прочетох?

5.    Каква е връзката ти с книгите, които четеш?
а) Каква връзка, аз направо живея в тях! Влюбвам се в героите, сприятелявам се с тях, иска ми се да живея в света на книгата… Наистина ми е трудно да се прехвърля от един свят на друг.
б) Всяка книга е различно преживяване и аз му се наслаждавам!
в) Страхотна. Наистина мога да потъна в една книга, а после да напиша зашеметяващо ревю!
г) Изреждам потенциалните си гаджета/приятели, а после –  героите, които биха могли да имат връзка помежду си.
д) Ами прочитам книгата, а после я оставям...
е) Изобщо не чета!

6.    Най-големият/та гадняр/ка от класа те вбесява.
а) Не ми дреме. Дневната доза книги ще ми оправи настроението!
б) Ако ми хрумне подходяща книжна затапка, я адаптирам за просто устроения му/ѝ мозък.
в) Наговарям най-ужасните книжни обиди. Не че той/тя ме разбира, де.
г) Как може реалните момчета/момичета да са толкова различни от книжните!
д) Отговарям нормално или изобщо не обръщам внимание.
е) Ооо, кой би ме вбесил! Всички ме харесват!

7.    Колко популярен/а си?
а) Имам нулев социален живот. Предпочитам книгите.
б) Имам няколко добри реални приятели, иначе не много.
в) В книжните среди съм сензация!
г) Мечтая за истинска романтична връзка, не за популярност.
д) Средно.
е) Аз съм най-популярния/та в класа!

Най-много „а“: Книгоман

Ти буквално живееш в книгите. Реалният свят за теб е враждебна територия, но пък книжният ти е предостатъчен ;-). Може би хората те намират за странен/а, но не им обръщай внимание. Те не знаят какви съкровища има в главата… и библиотеката ти.

Най-много „б“: Умерен книгоман

Ти обожаваш да четеш, но успяваш да намериш равновесието между книгите и реалния свят. Обикновено…

Най-много „в“: Лидерът на страната на книгите

Противно на клишето, че всички четящи хора са интроверти, ти си общителен/на и имаш много приятели, които са книжни дракони също като теб. Със сигурност имаш книжен блог и/или booktube канал, за да споделяш своята страст със света!

Най-много „г“: Шипър

Първото, което гледаш във всеки герой, е дали става за потенциално гадже, а второто – дали може да го шипнеш с някой друг (от същата или друга книга, от филм, от реалния живот)… Когато не четеш книги, ти си зает/а в търсенето на Истинската Любов. Пожелавам ти късмет!

Най-много „д“: Средностатистически човек

Ти четеш от време на време – не повече от обичайното.

Най-много „е“: Защо изобщо правиш този тест?

Очевидно не си книжен дракон.

Коментари