Personality quiz: Are you a hero?

Винаги съм обичала всякакви списъци, класификации, personality куизове...
Доста отдавна правя собствени. И понеже блогът ми е универсален за всичките ми глупости, ще ги качвам тук.
Надявам се да ви бъде интересно!


1.     Здрасти! Надявам се тестът да ти хареса!
Резултат с изображение за hiа) Здрасти! Аз съм X от град/село Y и адресът ми е Z.
б) Сигурен/на съм, че ще е страхотен!
в)Здрасти (усмивка)!
г) здрасти... (изчервявам се като домат).
д) ДА ПУКНЕШ ДАНО, КУЧКА ТАКАВА!!!!

2.     Родителите ти са на среща и ти си сам/а вкъщи през нощта. Изведнъж чуваш как някой се опитва да влезе с взлом в къщата ти! Какво предприемаш?
а) Въоръжавам се и крещя заплахи, докато набирам 112.
б) Барикадирам се, доколкото мога, и се заключвам в стаята си в компанията на телефона си и остър нож.
Резултат с изображение за night robber shadowв) Звъня на полицията с треперещи пръсти.
г) Парализирам се от уплаха.
д) Отварям им, пускам ги вътре и им помагам да ограбят цялата къща.

3.     Докато се разхождаш в гората, иззад едно дърво изскача много разярена и гладна мечка. Ти:
а) Следвам съвета „Най-добрата защита е нападението”!!!!!
Резултат с изображение за angry bearб) Отстъпвам бавно и внимателно.
в) Готов/а съм да припадна, но стоя мирно.
г) ААААААААААААААААА!!!!!!!!!
д) Застрелвам я с поне 100 куршума(а споменах ли, че винаги нося пистолет в чантата си?).

4.     Ако се загубиш в пещера с групата си по време на училищна екскурзия (без телефон и GPS), ти ще:
Резултат с изображение за caveа) Тръгна по който път ми изглежда, че води към изход.
б) Събера другите, ще ги окуража и ще ги организирам, за да намерим изхода.
в) Се опитам да окуража себе си и другите, но не много успешно.
г) Плача и викам за помощ.
д) Вися отстрани и чакам другите да измислят нещо, а ако излезем, ги изказвам на госпожата, че са ме завели нарочно вътре.

5.     Докато си сам/а вкъщи, се порязваш лошо. Какво правиш?
Резултат с изображение за daggerа) Превързвам се с някаква кърпа. Защо да се притеснявам заради такава дреболия?
б) Спирам кръвта и звъня на 112.
в) Звъня на 112, докато се притискам отчаяно към завивката.
г) Припадам при вида на кръв.
д) Правя се на умрял/а, за да се чувстват
 другите виновни.

6.     Ти и приятелите ти се разхождате по плажа. Ненадейно виждате човек да се дави. Как ще го спасите?
а) Скачам веднага във водата, без да обръщам внимание на виковете на другите.
б) Докато един от нас звъни на полицията, а друг тича към спасителя, аз и група смелчаци се мъчим да го извадим.
в) Взимам пръчка и се опитвам да го достигна с нея.
Резултат с изображение за person in the seaг) Паникьосано се чудя какво да правя и се надявам групата да измисли нещо.
д) Махам се. Няма да рискувам себе си заради някой друг!

7.     На тънък клон от високо дърво е заклещено коте. Ти:
Резултат с изображение за cat stuck on a treeа) Веднага се изкачвам дотам и рисковано се протягам към животинчето.
б) Бързо търся стълба, а ако няма, измислям друг безопасен начин да го спася.
в) Нямам идея какво всъщност правя, но започвам да се катеря, вкопчвайки се като удавник във всеки клон.
г) Не смея да се кача, затова викам някой, който може.
д) Седя отдолу и се наслаждавам на страха му.

8.     Какво е мнението ти за страхливците?
а) Те са тъпи, скучни и ме дразнят – ию!!!
б) Трябва да ги науча как да са смели.
Резултат с изображение за frightened personв) Ако го прояви някой друг, ще му простя, но ако съм аз, ще се чувствам УЖАСНО.
г) Аз съм един/на от тях (тъжно личице)
д) Те трябва да умрат!!!

9. „Вие сте избраните”, шепне отвратителното същество на теб и най-големия идиот в училището ти. Вие сте вързани, ранени и измъчени като след битка. Хиляди отвратителни пипала се обвиват около вас... И се събуждаш от кошмара с викове:
а) Ще се събудя със смях. Не се страхувам от нищо!!!!!!!!!!!
Резултат с изображение за monster eyes in the darkб) „Не убивай него/нея! Аз не ти ли стигам?”
в) „Трябва да направя нещо! Ау!”
г) „М-м-моля ви, м-м-м-м-милост! ААААААААА!!!”
д) „Аз съм от лошите, тъпако!!!!”

Най-много „а”: Ти си смел/а, но много неразумен/на и не можеш да поемаш отговорност. Често се впускаш в непремерени рискове, без да се замисляш колко са опасни. Имаш късмет, че още си жив/а! Най-добре вземи мерки, преди да е станало късно.

Най-много „б”: Поздравления! Ти си невероятно смел/а, благороден/на и достоен/на. Можеш винаги да постъпиш по най-добрия възможен начин! Освен това си роден лидер и имаш гениални идеи. Подозирам, че си супер герой под прикритие – а ако е вярно, може ли да ми дадеш телефона и адреса си???

Най-много „в”: Дай пет! Сестри/братя по душа сме! Една от най-големите ти мечти е да си герой, но често се страхуваш се чувстваш ужасно от това. Ала в теб има голям потенциал и ти само трябва да го откриеш! Така че – продължавай напред!
П.П. Случайно да си чувал/а за училище за герои? Моля те, сподели ми местоположението!

Най-много „г”: Огледай се. Какво е това в огледалото? Това си ти! Олеле, ами този шум? Споко, това е хладилникът! Ти си толкова страхлив/а, че се чудя дали не си параноичен/на. Ако се окаже, че не си – значи просто характерът ти е такъв и това ще ти пречи много в живота. Опитай се да си по-храбър/а!



Най-много „д”: Ти си най-гадното, мръсно и жалко същество, което може да съществува! За теб няма морал, а сърцето ти е ледено! А на всичкото отгоре си манипулативен/на интригант/ка. Единственият съвет, който мога да ти дам, е да се гръмнеш.

П. С: Ако  имате въпроси, съвети, критики (и най-вече похвали) към мен, не забравяйте да ми споделите в коментарите или да пратите мейл на адрес: awarrioroflight13@gmail.com

Също така ме последвайте😋😏😏

Коментари